Torsdag

Sista redovisningen för denna kurs är gjord, så nu tar jag helg.. I en hel jävla månad. Imon skall jag ringa jobbet, ska jobba så mycket som möjligt! På morgonen blir de gym med Frida iaf, blev ingen innebandy idag. Jag som hade sett fram emot de, men ingen mat i magen fören nu på kvällen och 2 kg ner på 2 dagar. Förstår inte hur jag lyckas, så fort jag börjar äta nyttigt och ingen skit så rasar min kropp. Men imon blir de förhoppningsvis bättre. Frukost, lunch och middag skall käkas, ett och annat mellanmål med. 

På lördag är första matchen för året, mot Pixbo! Sen på kvällen blir de P3 guld med syster och finaste brudarna. Blev väldigt spontant, Sofia var här och tog bort fransarna och frågade om jag ville hänga med, behöver en kväll med tjejerna, utan bråk och tjafs, den här veckan har inte varit rolig alls! 

Ska fortsätta kolla på dokumentären om två schizofrena barn sen sova, har äntligen fått tag i min trygga famn, kärlek är inte kul alls ibland, men oftast helt underbar. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0