Torsdag

Knappt sovit en blund inatt, eller mer än vad jag tror men tog år att somna då det blåste hej vilt hemma hos o, knakade i väggar och golv och kändes som grannen var inne hos oss. Skulle egentligen till skolan imorse, eller jag skulle vara där nu, men är helt slut, så får bli nästa vecka istället! Sitter och har skrivit två tentor nu, ska skriva en till tänkte jag. Allt för att hålla mig vaken känner jag. 
 
Ikväll är det träning, sen hem och sova så fort som bara den, helt död i kroppen. Imorgon är det äntligen fredag och den ska spenderas helt ledig, ska gymma på dagen bara sen hem och göra en olaplexbehandling och lite annat smått och gott. På kvällen pratade O om att vi skulle äta räkor och kräftklor, aldrig ätit skaldjur, eller räkor förstås men inte resten... Blir ingen match i helgen alls, men på lördag kväll ska jag partaja med gamla laget, eller iaf några där ifrån. Ska hem till Ebba för första gången, sen får vi se vart det bär av. På söndag blir det vila vila vila..
 
Pusshej
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0