Tisdag

Jahaja, tisdag idag då.. Vaknade upp i ett minst sagt kaos då Anton stövlade in efter dom åkt till jobbet (trodde jag). Tydligen så var de snökaos ute och O kom ej ut med sin bil, men den underbara började iaf skotta ut min bil. Fick lite dåligt samvete så lilla jag tog tag i skyffeln 06.30 imorse och började skotta. Min dag skulle ha börjat 8 egentligen. Kom knappt hem sen iaf, fick ställa mig och skotta fram min bil hemma så jag kunde parkera. Sen var de iväg återigen för läkarbesök och gymmet. 

Har varit en helt okej dag faktiskt, mått bra och inte haft några hjärnspöken. Kom senare efter innebandyn istället, så nu är jag bitter för en röten träning istället. Aja, imon är en ny dag. Får se om de blir träning eller ej, fransar blir de iaf. 

Puss och kram 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0