13 januari

En månad idag, är ju dock inte alls för månadsdagar såklart men slog mig nu när jag skrev det. Skulle förhoppningsvis få myst idag men oavsett vad det hade blivit så kommer han inte. Jag som behövde min starka famn. 
 
Första innebandyträningen igår, gick fan hur bra som helst. Min vinnarskalle är tillbaks dessutom (long gone) och jag var bäst på fysen, var ju visserligen bara jag som hade tränat i princip över julen så var inte så konstigt men jag körde på och det kändes så bra. Sedan gick spelet ännu bättre, älskar verkligen att spela med terra, behöver inte ens tänka, hon är där hon ska va när jag lägger bollen helt enkelt, tillit på hög nivå. 
 
Blir tidig sömn idag tror jag, kroppen är helt jävla slut. Hjärnan med för den delen. Imorgon är det sista redovisningen för denna kurs sen får vi se hur nästa kurs blir för mig, så jävla besviken på mig själv så det inte är sant. Största tabben detta året skulle jag tro, och det är 13 dagar in på detta året. Skönt att få det avklarat eller? Så arg. Innebandy på kvällen iaf, det är la det bästa med morgondagen sen hem och sova. På fredag är jag ledig, ska träna med frida och sen bara ladda upp för lördagens match.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0