Godnatt världen

Det där med träning och brun utan sol innan skolan gick absolut inte imorse, vaknade pigg ganska tidigt men idag var de en sådan dag som jag inte ville tillbringa vaken.. Somnade om och vaknade igen 9.30, fick pratar med studievägledaren och mitt plugg blir uppskjutet, eller snarare min examen ett halvår. Jag är inte arg längre men frustrerad och besviken. Vill bara ge upp men fina familjen, pojkvän och vänner har peppat mig. Kämpa sista även fast allt känns skit just nu. 

Väl hemma igen hade vi finbesök, Sophie och livia var här och jag fick myst i mängder, stora fina tjejen! Gjorde fransar innan jag körde O till pappa som skulle kika bil, lycklig pojkvän fick man hem med en bil rikare. Jag och mamma åkte till klädkällaren, behövde komma hemifrån kände jag och det är sällan jag och mor spenderar någon tid bara hon och jag, händer nog en gång i halvåret, om ens det, galet. 

Imon är de upp tidigt däremot, plugg står på schemat och även franskunder. På kvällen får jag se vad som händer, tanken är att jag skall "flytta in" hos O i en månad då hans sambo är i Thailand, får se hur de blir, sover ihop gör vi men att flytta med halva garderoben känns onödigt. 

Långt och meningslöst inlägg blev det, en pissmorgon blev en lite bättre dag trots allt, fick köpt nya skor, tröja, gardiner och ljusstake, nöjd! Nu vill jag bara han en lägenhet också, önska kan man ju..






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0