Ångest

Haft ett fantastiskt flyt med sug till att gymma under en längre period, vilket funkar när man är ledig som jag är när jag pluggar! Men förra veckan försvann suget, orkade inte pallra mig dit ens, händer aldrig.. Denna veckan har jag hunnit med gym 1 gång och 1 innebandypass, ångest ångest. Träningen idag gick skit, men får skylla mig själv för nu är de bara en pina och ger inte ens hälften av de jag har.. Derby på lördag iaf, sen får jag kämpa i en månad eller två till innan de är slut. 

Jobbat denna vecka, plus fransar. Jobbade från 7.30-17.30 idag, de tärde på min kropp som inte är van.. Framförallt fransarna, länge funderat om jag kommer fortsätta med fransar när jag får heltidsjobb, de kommer jag inte bestämde jag idag.

Jobbar 9-18.30 imon, sen är de uppladdning som gäller. Vad som händer återstår att se men antar att de blir mys, käk och film med O, är antagligen så hela helgen kommer se ut.  Behöver vila upp mig inför kommande vecka, och de är på bästa sätt. 

Nu ska jag lägga mig och kramas med min prins, helt sjukt vad den människan gör under. Livar upp vilken stämning som helst och är mitt humör på botten så löser han de bara genom ett leende. Gladast är jag över att ha dig, du gör mig till världens lyckligaste ♡ Nu skall jag sluta vara så kärlekskrank här. Puss






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0